Kandydaci na Studia Podyplomowe „Menedżer sztucznej inteligencji – wdrażanie i zarządzanie AI” muszą mieć ukończone studia wyższe (dyplom przynajmniej na poziomie licencjackim lub inżynierskim).

 

O przyjęciu na studia decyduje kolejność zgłoszeń i dokonanie wymaganych opłat.

 

Studia realizowane będą w trybie zdalnym (Ms Teams), poza pierwszym zjazdem, który odbędzie się stacjonarnie na Kampusie SGGW w Warszawie w dniach 22 – 23 listopada 2025 r. Harmonogram zjazdów w I i II semestrze dostępny jest w zakładce Harmonogram zjazdów.

 

W celu dokonania zapisu na studia, co będzie możliwe po uruchomieniu rekrutacji po 10 czerwca 2025 roku należy kliknąć w poniższy przycisk, który przekieruje do systemu Internetowej Rekrutacji Kandydata (IRK). Zalecamy wsześniejsze zaponanie się z intrukcją do zapisów w systemie IRKPOBIERZ (instrukcja zostanie dodana po rozpoczęciu rekrutacji)

 

Kilka dni po dokonaniu zapisu na studia podyplomowe w systemie IRK, zostanie zmieniony Państwa status na „zakwalifikowany”. W dalszej kolejności otrzymacie Państwo wiadomość mailową z informacją potwierdzającą zmianę statusu, danymi do uiszczenia opłaty za studia oraz wymogami dotyczącymi przygotowania dokumentacji rekrutacyjnej, którą będzie trzeba dostarczyć na pierwszy zjazd stacjonarny. Po otrzymaniu i zaksięgowaniu opłaty przez SGGW w Warszawie, w systemie IRK na Państwa koncie w polu Decyzja pojawi się informacja „Przyjęty”. 

FAKTURY – dotyczy I edycji (start w listopadzie 2024 roku)

 

Informacja dla osób, którym czesne pokrywa zakład pracy i potrzebują faktury

 

WAŻNE: Jeżeli potrzebują Państwo faktury to w pierwszej kolejności koniecznie należy ustalić ze swoim Działem Księgowym jak ma dana faktura wyglądać, w szczególności kto powinien być NABYWCĄ, a kto PŁATNIKIEM. Po ustaleniu tych niezbędnych informacji proszę postępować zgodnie z poniżej umieszczonymi wytycznymi.

 

I. Faktura, gdzie NABYWCĄ jest SŁUCHACZ 

 

1) Osoby, zainteresowane wystawieniem przez Uczelnie FAKTURY, prosimy o wypełnienie podania i przesłanie na adres mailowy Sekretariatu: spai@sggw.edu.pl. Faktury będą wystawiane po dokonaniu wpłaty. Podanie o wystawienie faktury (Pobierz).

 

2) Osoby, zainteresowane wystawieniem przez Uczelnie faktury PRO FORMA, prosimy o wypełnienie podania i przesłanie na adres mailowy sekretariatu: spai@sggw.edu.plPodanie o wystawienie faktury PRO FORMA (Pobierz).

 

II. Faktura, gdzie NABYWCĄ jest INSTYTUCJA/FIRMA (trójstronna umowa o świadczenie usług edukacyjnych)

 

3) Osoby, zainteresowane wystawieniem przez Uczelnie FAKTURY (NABYWCA I PŁATNIK – FRIMA/INSTYTUCJA), prosimy o wypełnienie podania i przesłanie na adres mailowy Sekretariatu: spai@sggw.edu.pl. Faktury będą wystawiane po dokonaniu wpłaty. Podanie o wystawienie faktury (Pobierz).

 

4) Osoby, zainteresowane wystawieniem przez Uczelnie Faktury PRO FORMA(NABYWCA I PŁATNIK – FIRMA/INSTYTUCJA), prosimy o wypełnienie podania i przesłanie na adres mailowy Sekretariatu: spai@sggw.edu.pl. Podanie o wystawienie faktury PRO FORMA (Pobierz).