ZAPRASZAMY NA EDYCJĘ III

REKRUTACJA TRWA

 

Kandydaci na Studia Podyplomowe „Menedżer sztucznej inteligencji – wdrażanie i zarządzanie AI” muszą mieć ukończone studia wyższe (dyplom przynajmniej na poziomie licencjackim lub inżynierskim).

 

O przyjęciu na studia decyduje kolejność zgłoszeń i dokonanie wymaganych opłat.

 

Studia realizowane będą w trybie zdalnym (Ms Teams), poza pierwszym zjazdem, który odbędzie się stacjonarnie w dniach 18 – 19 kwietnia 2026 roku na Kampusie SGGW w Warszawie.

 

W celu zapisania się na studia podyplomowe „Menedżer sztucznej inteligencji – wdrażanie i zarządzanie AI” należy dokonać rejestracji w systemie Internetowej Rekrutacji Kandydata (IRK) poprzez kliknięcie przycisku „Zapisz się”.


W procesie rekrutacji zaleca się podanie adresu mailowego, do którego dotychczas nie został przypisany program Ms Teams firmowy bądź szkolny, co po utworzeniu konta uczelnianego pozwoli na uniknięcie problemów technicznych w korzystaniu z Ms Teams SGGW.

 

Instrukcja do zapisów w systemie IRK (POBIERZ)

 

 

Po dokonaniu zapisu na studia podyplomowe w systemie IRK, zostanie zmieniony Państwa status na „zakwalifikowany” oraz otrzymają Państwo potwierdzenie drogą mailową. Po Nowym Roku otrzymają Państwo kolejną wiadomość mailową z danymi do przelewu oraz wymogami dotyczącymi przygotowania dokumentacji rekrutacyjnej. 

 

KOSZT STUDIÓW PODYPLOMOWYCH

 

Opłata za studia podyplomowe wynosi 6 800 zł przy płatności jednorazowej lub płatne w dwóch ratach semestralnych po 3 500 zł. 

 

FAKTURY – dotyczy II edycji (start zajęć w listopadzie 2025 roku)

 

Informacja dla osób, którym czesne pokrywa zakład pracy i potrzebują faktury

 

WAŻNE: Jeżeli potrzebują Państwo faktury to w pierwszej kolejności koniecznie należy ustalić ze swoim Działem Księgowym jak ma dana faktura wyglądać, w szczególności kto powinien być NABYWCĄ, a kto PŁATNIKIEM. Po ustaleniu tych niezbędnych informacji proszę postępować zgodnie z poniżej umieszczonymi wytycznymi.

 

I. Faktura, gdzie NABYWCĄ jest SŁUCHACZ 

 

1) Osoby, zainteresowane wystawieniem przez Uczelnie FAKTURY, prosimy o wypełnienie podania i przesłanie na adres mailowy Sekretariatu: spai@sggw.edu.pl. Faktury będą wystawiane po dokonaniu wpłaty. Podanie o wystawienie faktury (Pobierz). Faktura może zostać wystawiona najpóźniej do 15 dnia następnego miesiąca od momentu dokonania wpłaty.

 

2) Osoby, zainteresowane wystawieniem przez Uczelnie faktury PRO FORMA, prosimy o wypełnienie podania i przesłanie na adres mailowy sekretariatu: spai@sggw.edu.plPodanie o wystawienie faktury PRO FORMA (Pobierz).

 

II. Faktura, gdzie NABYWCĄ jest INSTYTUCJA/FIRMA (trójstronna umowa o świadczenie usług edukacyjnych)

 

3) Osoby, zainteresowane wystawieniem przez Uczelnie FAKTURY (NABYWCA I PŁATNIK – FRIMA/INSTYTUCJA), prosimy o wypełnienie podania i przesłanie na adres mailowy Sekretariatu: spai@sggw.edu.pl. Faktury będą wystawiane po dokonaniu wpłaty. Podanie o wystawienie faktury (Pobierz). Faktura może zostać wystawiona najpóźniej do 15 dnia następnego miesiąca od momentu dokonania wpłaty.

 

4) Osoby, zainteresowane wystawieniem przez Uczelnie Faktury PRO FORMA(NABYWCA I PŁATNIK – FIRMA/INSTYTUCJA), prosimy o wypełnienie podania i przesłanie na adres mailowy Sekretariatu: spai@sggw.edu.pl. Podanie o wystawienie faktury PRO FORMA (Pobierz).