Studia Podyplomowe
Menedżer sztucznej inteligencji – wdrażanie i zarządzanie AI
Kandydaci na Studia Podyplomowe „Menedżer sztucznej inteligencji – wdrażanie i zarządzanie AI” muszą mieć ukończone studia wyższe (dyplom przynajmniej na poziomie licencjackim lub inżynierskim).
O przyjęciu na studia decyduje kolejność zgłoszeń i dokonanie wymaganych opłat.
Studia podyplomowe „Menedżer sztucznej inteligencji – wdrażanie i zarządzanie AI” kończą się zaliczeniami na ocenę z przedmiotów przewidzianych w programie studiów podyplomowych po I i II semestrze. Studia nie kończą się pracą dyplomową.
Studia realizowane będą w trybie zdalnym (Ms Teams), poza pierwszym zjazdem, który odbędzie się stacjonarnie na Kampusie SGGW w Warszawie w dniach 30 listopada – 1 grudnia 2024 r. Harmonogram zjazdów w I i II semestrze dostępny jest w zakładce Harmonogram zjazdów.
- Instrukcja do zapisów w systemie IRK (POBIERZ)
Kilka dni po dokonaniu zapisu na studia podyplomowe w systemie IRK, zostanie zmieniony Państwa status na „zakwalifikowany”. W dalszej kolejności otrzymacie Państwo wiadomość mailową z informacją potwierdzającą zmianę statusu, danymi do uiszczenia opłaty za studia oraz wymogami dotyczącymi przygotowania dokumentacji rekrutacyjnej, którą będzie trzeba dostarczyć na pierwszy zjazd stacjonarny. Po otrzymaniu i zaksięgowaniu opłaty przez SGGW w Warszawie, w systemie IRK na Państwa koncie w polu Decyzja pojawi się informacja „Przyjęty”.
KOSZT STUDIÓW PODYPLOMOWYCH
Opłata za studia podyplomowe wynosi 4 800 zł przy płatności jednorazowej lub płatne w dwóch ratach semestralnych po 2 500 zł.
Informacja dla osób, którym czesne pokrywa zakład pracy i potrzebują faktury
1) Osoby, za które czesne opłacił zakład pracy, zobowiązane są w ciągu 7 dni od dnia zapłaty dostarczyć do sekretariatu studiów (e-mail: spesg@sggw.edu.pl) informację z prośbą o wystawienie faktury za czesne włącznie z potwierdzeniem zapłaty za studia. Na tej podstawie zostanie wystawiona przez kwesturę SGGW faktura dla zakładu pracy i wysłana listem poleconym.
* Faktury będą wystawiane po dokonaniu wpłaty. Podanie o wystawienie faktury do pobrania (Pobierz).
2) Osoby, zainteresowane wystawieniem przez Uczelnie faktury PRO FORMA, prosimy o wypełnienie podania i przesłanie na adres mailowy sekretariatu: spesg@sggw.edu.pl. Podanie o wystawienie faktury PRO FORMA (Pobierz).
3) W celu wystawienia faktury pro forma lub faktury VAT, gdzie zarówno NABYWCĄ jak i PŁATNIKIEM ma być Instytucja/Firma należy przed uiszczeniem opłaty skontaktować się z sekretariatem studiów podyplomowych telefonicznie pod numerem: 664716177. Wymaga to uprzedniego podpisania dwustronnej Umowy o świadczenie usług edukacyjnych pomiędzy Instytucją/Firmą a SGGW.
FAKTURY
Informacja dla osób, którym czesne pokrywa zakład pracy i potrzebują faktury
WAŻNE: Jeżeli potrzebują Państwo faktury to w pierwszej kolejności koniecznie należy ustalić ze swoim Działem Księgowym jak ma dana faktura wyglądać, w szczególności kto powinien być NABYWCĄ, a kto PŁATNIKIEM. Po ustaleniu tych niezbędnych informacji proszę postępować zgodnie z poniżej umieszczonymi wytycznymi.
I. Faktura, gdzie NABYWCĄ jest SŁUCHACZ
1) Osoby, zainteresowane wystawieniem przez Uczelnie FAKTURY, prosimy o wypełnienie podania i przesłanie na adres mailowy Sekretariatu: spai@sggw.edu.pl. Faktury będą wystawiane po dokonaniu wpłaty. Podanie o wystawienie faktury (Pobierz).
2) Osoby, zainteresowane wystawieniem przez Uczelnie faktury PRO FORMA, prosimy o wypełnienie podania i przesłanie na adres mailowy sekretariatu: spai@sggw.edu.pl. Podanie o wystawienie faktury PRO FORMA (Pobierz).
II. Faktura, gdzie NABYWCĄ jest INSTYTUCJA/FIRMA (trójstronna umowa o świadczenie usług edukacyjnych)
3) Osoby, zainteresowane wystawieniem przez Uczelnie FAKTURY (NABYWCA I PŁATNIK – FRIMA/INSTYTUCJA), prosimy o wypełnienie podania i przesłanie na adres mailowy Sekretariatu: spai@sggw.edu.pl. Faktury będą wystawiane po dokonaniu wpłaty. Podanie o wystawienie faktury (Pobierz).
4) Osoby, zainteresowane wystawieniem przez Uczelnie Faktury PRO FORMA(NABYWCA I PŁATNIK – FIRMA/INSTYTUCJA), prosimy o wypełnienie podania i przesłanie na adres mailowy Sekretariatu: spai@sggw.edu.pl. Podanie o wystawienie faktury PRO FORMA (Pobierz).