Kandydaci na Studia Podyplomowe „Menedżer sztucznej inteligencji – wdrażanie i zarządzanie AI” muszą mieć ukończone studia wyższe (dyplom przynajmniej na poziomie licencjackim lub inżynierskim).

O przyjęciu na studia decyduje kolejność zgłoszeń i dokonanie wymaganych opłat.

Studia podyplomowe „Menedżer sztucznej inteligencji – wdrażanie i zarządzanie AI” kończą się zaliczeniami na ocenę z przedmiotów przewidzianych w programie studiów podyplomowych po I i II semestrze. Studia nie kończą się pracą dyplomową.

Studia realizowane będą w trybie zdalnym (Ms Teams), poza pierwszym zjazdem, który odbędzie się stacjonarnie na Kampusie SGGW w Warszawie w dniach 30 listopada – 1 grudnia 2024 r. Harmonogram zjazdów w I i II semestrze dostępny jest w zakładce Harmonogram zjazdów.

 

  • Instrukcja do zapisów w systemie IRK (POBIERZ)
  •  

Kilka dni po dokonaniu zapisu na studia podyplomowe w systemie IRK, zostanie zmieniony Państwa status na „zakwalifikowany”. W dalszej kolejności otrzymacie Państwo wiadomość mailową z informacją potwierdzającą zmianę statusu, danymi do uiszczenia opłaty za studia oraz wymogami dotyczącymi przygotowania dokumentacji rekrutacyjnej, którą będzie trzeba dostarczyć na pierwszy zjazd stacjonarny. Po otrzymaniu i zaksięgowaniu opłaty przez SGGW w Warszawie, w systemie IRK na Państwa koncie w polu Decyzja pojawi się informacja „Przyjęty”. 

FAKTURY

Informacja dla osób, którym czesne pokrywa zakład pracy i potrzebują faktury

 

WAŻNE: Jeżeli potrzebują Państwo faktury to w pierwszej kolejności koniecznie należy ustalić ze swoim Działem Księgowym jak ma dana faktura wyglądać, w szczególności kto powinien być NABYWCĄ, a kto PŁATNIKIEM. Po ustaleniu tych niezbędnych informacji proszę postępować zgodnie z poniżej umieszczonymi wytycznymi.

 

I. Faktura, gdzie NABYWCĄ jest SŁUCHACZ 

1) Osoby, zainteresowane wystawieniem przez Uczelnie FAKTURY, prosimy o wypełnienie podania i przesłanie na adres mailowy Sekretariatu: spai@sggw.edu.pl. Faktury będą wystawiane po dokonaniu wpłaty. Podanie o wystawienie faktury (Pobierz).

2) Osoby, zainteresowane wystawieniem przez Uczelnie faktury PRO FORMA, prosimy o wypełnienie podania i przesłanie na adres mailowy sekretariatu: spai@sggw.edu.plPodanie o wystawienie faktury PRO FORMA (Pobierz).

II. Faktura, gdzie NABYWCĄ jest INSTYTUCJA/FIRMA

3) Osoby, zainteresowane wystawieniem przez Uczelnie FAKTURY (NABYWCA I PŁATNIK – FRIMA/INSTYTUCJA), prosimy o wypełnienie podania i przesłanie na adres mailowy Sekretariatu: spai@sggw.edu.pl. Faktury będą wystawiane po dokonaniu wpłaty. Podanie o wystawienie faktury (Pobierz).

4) Osoby, zainteresowane wystawieniem przez Uczelnie Faktury PRO FORMA(NABYWCA I PŁATNIK – FIRMA/INSTYTUCJA), prosimy o wypełnienie podania i przesłanie na adres mailowy Sekretariatu: spai@sggw.edu.pl. Podanie o wystawienie faktury PRO FORMA (Pobierz).